Feladatlista szűrő

Vannak, akik sokat delegálnak, sok feladatot adnak ki másoknak. Ők teszik jól, hiszen a legtöbb időt így lehet megtakarítani!!!
Azonban volt számukra egy probléma. A feladatlistájukban sok olyan feladat volt, amit nem ők csináltak, de minden nap látták, így ez az áttekinthetőség rovására ment. Azaz a tényleg saját feladataikat már nem látták át jól.

Az új feladatlista szűrő, erre ad megoldást. A képen látható ikonra kattintva válthatunk, hogy mutassa vagy NE mutassa az általunk kiadott feladatokat is a feladatlistákban (Inbox, Reggeli tervezés, Mai feladatok, Következő feladatok, Valamikor feladatok).


Jegyzetek rendezése

Rendezés a jegyzetek között

Viszonylag ritkán használt, de hasznos funkció a jegyzetek. Akár hol is vagyunk az alkalmazásban, akármelyik projekten is állunk, lehetőségünk van egy független kis jegyzetet felvenni. Így nem szakítjuk meg a munkát, de nem felejtjük el azt, ami épp eszünkbe jutott vagy amit egy telefon közben le akarunk jegyzetelni.
Ebből a jegyzetből feladatot vagy információt is csinálhatunk, megfogva és a megfelelő helyre dobva. Pl. egy feladatlistára, akkor az első sor lesz a feladat neve, a többi a leírása. De ha rádobjuk egy létező feladatra, akkor ahhoz fog az egész szöveg plusz leírásként bekerülni.

Mostantól már arra is van lehetőségünk, hogy a jegyzeteinket sorba rendezzük. Választhatunk, hogy az új jegyzetek kerüljenek a listában felülre vagy épp a régiek, de lehet olyan sorrend is, ami ABC rendben mutatja meg a jegyzeteinket.


Projekt statisztika finomítása

A következő fejlesztés egy vezetői funkciót érintett. Ez a céges csomagban érhető el és nagyon sokat segít abban, hogy képünk legyen a cégben folyó nagyobb munkák haladásáról vagy éppen arról, hogy melyik munkatársunk mennyit dolgozott az adott munkákon. Ez a kimutatás alapja lehet az ügyfeleink számára készített időszakos állapotjelentésnek is.
A statisztika adatait táblázatkezelőbe is tudjuk exportálni (CSV formátumban), így az még részletesebb értékelésre, áttekintésre is alkalmassá válik.

Jelenlegi fejlesztésünkkel bővült az időintervallum szűrő. Így már lehetőségünk van arra, hogy csak azokat a feladatokat listázzuk a munka alatt, melyek egy adott időintervallumban válnak vagy váltak esedékessé. Így megnézhetjük, hogy pl. hogyan állunk az elkövetkező hónapban esedékes munkákkal.
Egy másik felhasználói kérés volt, hogy ne csak a projekt nevét jelenítsük meg, hanem a szülő mappákat is, így egyértelműbben mutatva, hogy konkrétan melyik projektről van szó.

Projekt statisztika
Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072