A CRM modul segítségével kialakíthat egy ügyféllistát, tárolhatja partnerei, vevői, érdeklődői adatait, kezelheti az ügyeiket és kommunikálhat velük (e-mailben vagy közvetlenül webes felületen is). Az ügyfeleket csoportosíthatja és könnyen visszakeresheti a korábbi ügyleteket is.

Mire jó a CRM, miben segít a JustDoo CRM szolgáltatása?

CRM rendszerre minden vállalkozásnak szüksége van, aki ügyfelek számára kínál valamilyen terméket vagy szolgáltatást. Főleg azoknak szükséges a CRM, akik megfelelő minőségben szeretnék kiszolgálni az ügyfeleiket vagy az érdeklődőkből vevőket akarnak konvertálni kis költséggel. Legkisebb marketing költséggel úgy lehet bevételt szerezni, ha elégedetté tesszük a vevőinket, akik ajánlanak másoknak vagy akiknek újra értékesíthetünk. Ebben segít a JustDoo CRM modulja, azaz:

  • Ügyfelek, érdeklődők, partnerek adatainak kezelése

  • Profi ügyfélszolgálat. Ügyfelek adatai, üzenetek egy helyen.

  • Érdeklődőből vevő (a teljes életpálya követhető)

  • Ajánlatok, ajánlatkérések kezelése, követése, teljes kommunikáció egy helyen

  • Vásárlók nyilvántartásán túl kezeli az értékesítés folyamatait és az ehhez kapcsolódó dokumentumok és feladatokat

  • Értékesítés nyomon követése, következő lépés meghatározása

  • Egy helyen láthatóak az ügyfelekkel kapcsolatos információk és kommunikáció

  • Ügyfelek csoportosítása értékelése (ügyfél címkék, ügy típusok)

  • Többen is hozzáférhetnek az ügyfelek adataihoz az ügyekhez

  • Emailek helyett a kommunikáció egy helyen történik, ahol minden más adat is elérhető, akár más kollégák számára is

  • A feladatok rendszerezése, a határidők tartása

  • Visszakereshető a teljes ügyféltörténet. Nem felejtődnek el az érdeklődők, nem kallódnak el a feladatok. Később is visszanézhető az ügyféllel folytatott kommunikáció

Mit jelent a CRM magyarul?

A CRM az angol Customer Relationship Management kifejezés rövidítése, magyarul ügyfélkapcsolat kezelés kifejezés használatos vagy egyszerűbben ügyfélkezelés. Azaz CRM alatt az ügyfeleket érintő folyamat és adatkezelést értjük, amelyek segítenek új ügyfelek megszerzésében, valamint a meglévő ügyfelek jobb kiszolgálásában és visszatérő ügyfelekké konvertálásában.

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072