Rólunk – Miért készítettük el ezt a szolgáltatást?

10 vezetőből 9 időhiánnyal küzd.

 

Mi az oka, hogy a nap végén legtöbbször úgy érezzük, hogy nem végeztünk el mindent amit szerettünk volna?

 

Egyre több információval rendelkezünk, mégis, mintha egyre kevesebbet valósítanánk meg.

 

Ezek a gondolatok időről időre előjönnek egy vezető életében, de válaszokat nem igazán talál. Pedig a válasz egyszerű és mindenki számára elérhető: Tudatosan kell szervezni a munkánkat és ez alapján végezni a feladatainkat. Azzal és csak azzal kell/szabad foglalkoznunk, ami előre visz a céljaink megvalósulásában.

Tudom, hogy nehéz kiválasztani a rengeteg információ, feladat és projekt közül, hogy melyek is visznek minket a valódi céljaink eléréséhez. A JustDoo feladat kezelő, szervező és projekt kezelő rendszer ebben és a kiválasztott projektek feladatok szervezésében kíván segítséget nyújtani. Emellett pedig hatékonyan támogatja a csapatmunkát és a vezetők talán legfontosabb képességét a delegálást.

Háttér

1996-ban 2 év magánvállalkozás után alapítottam az Infocentrum Szoftver Stúdiót, mely szoftver fejlesztéssel, internetes alkalmazások készítésével foglalkozik. Számlázó programunk mára az egyik legnépszerűbb windows alapú számlázó lett.

Egy évre rá 1997-ben pedig létrehoztam a Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft-t, amely cég szoftveres és üzletviteli tanácsadással, illetve webáruházak üzemeltetésével foglalkozik.

Mindkét cég már több mint 22 éve zökkenőmentesen üzemel. Magam látom el mindkét cégben az ügyvezetői teendőket, így nap mint nap találkozok a vezetők időgazdálkodási problémáival a saját tapasztalatomon keresztül is. A két cég stresszmentes vezetése hatékony időgazdálkodási módszerek és szoftveres eszközök nélkül elképzelhetetlen lenne már számomra.

A szolgáltatás és a honlap üzemeltetője:
Cégnév Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft.
Adószám 12316120-1-14
Cégjegyzékszám 14-09-307358 (Somogy Megyei Cégbíróság)
Székhely 7400 Kaposvár, Fő u. 70.
Levelezési cím 7400 Kaposvár, Fő u. 70.
Telefon (+36-30) 969-1072

Kinek készült a JustDoo szolgáltatásunk?

Mondhatnánk, hogy mindenkinek, hiszen egy háztartás vezetésében vagy egy asszisztens munkájában is jelentősen növelhető a hatékonyság. Mégsem mondom ezt, hiszen az alkalmazást speciálisan vezetők számára optimalizáltuk. Ezért elsősorban közép és felső vezetőknek, vállalkozóknak ajánlom a JustDoo használatát. Ajánljuk a módszertant és a köré épített szolgáltatásokat, eszközöket:
  • kis-közepes vállalkozások vezetőinek
  • magánvállalkozóknak
  • közepes méretű cégek menedzsereinek
Miért érdemes használni a JustDoo üzleti szervezőt?
  • Minden céges projekt, feladat és információ egy eszközben kezelhető.
  • Nincs több elfelejtett feladat, elkallódott információ.
  • Az ötletek megvalósulnak, az információk értékké válnak.
  • Nyomon követhetjük a kiadott feladatokat a megvalósulásukig.
Kockázatok?
  • A JustDoo kipróbálása semmilyen kötelezettséget nem jelent, sem vásárlásra, sem egyéb más dologra nem kötelez.
  • Az adatokat titkosítjuk és bizalmasan kezeljük, nem adjuk ki harmadik félnek.
  • A regisztráció bármikor megszüntethető.
kipróbálom a JustDoo feladatkezelőtMegnézem a díjcsomagokat
 

Több időt, szép napot!

Horváth Győző - időgazdálkodási tanácsadó

Horváth Győző tulajdonos

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072