JustDoo támogatja a távmunkát. A projektek, feladatok, és feltöltött fájlok elérhetőek otthonról is vagy egy mobiltelefon segítségével bárhonnan. Így csökkenthető a koronavírus veszélye is.
Feladatkiadás, delegálás egyszerűen, átlátható ellenőrízhető módon.

Az alkalmazás korlátlan használatának díja mindössze bruttó 1.000 Ft munkatársanként havonta.

Hogyan segíti a JustDoo a távmunkát?

  • Céges projekt struktúrát látva minden olyan feladat, információ elérhetővé válik, amit bent az irodában is elérnénk.

  • Feladatokat adhatunk ki munkatársainknak és fogadhatunk is tőlük delegált feladatot.

  • Közös megbeszéléseket tarthatunk projektenként a projektben résztvevőkkel.

  • Új projektet indíthatunk távolról.

  • Mérhetjük a feladatokra fordított időt vagy egyszerűen naplózzuk az időnket.

  • Fájlokat tölthetünk fel közvetlenül a céges projektekhez, feladatokhoz.

  • Csatolhatunk dokumentumokat, képeket a Google Drive-ról, OneDrive-ról vagy a Dropboxból is.

  • Naptárban látjuk a határidős feladatainkat.

  • Összekapcsolhatjuk a saját Google Calendár fiókunkkal is a naptárat, így szinkronizálódnak a felvett események mindkét oldalon.

  • Megfelelő jogosultsággal elérhetjük a projekt statisztikákat, így vezetői riportokat kérhetünk le a munkák haladásáról.

  • Ellenőrízhetjük a munkatársaink munkáját.

  • A feladatainkat naponta megtervezhetjük és külön listában láthatjuk a Mai feladatokat, a Következő 10 napi feladatot és a Később elvégzendő feladatainkat.

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072