Miért nincs vesztenivalója a JustDoo feladat -és projektkezelővel? 

JustDoo feladatkezelő és projektkezelő program és csoportmunka szoftver

Nincs mit vesztenie, hiszen a JustDoo-t ingyenesen kipróbálhatja korlátlan ideig maximum 10 projekt és 50 feladat erejéig.

Ha még több projeket és feladatot szeretne kezelni, akkor tekintse meg árainkat

Még így sem kell kockázatot vállalnia, hiszen ha nem elégedett a JustDoo projekt -és feladatkezelővel, vagy a csoportmunka támogatással, akkor 100 napig visszakérheti a teljes befizetett összeget. 

 

Kipróbálom

 

Ha szeretne még többet megtudni a JustDoo-ról, akkor kattintson ide.

Munkaerőhiánnyal küzd?

Sok ügyfelünknek segített a JustDoo abban, hogy új munkatárs felvétele helyett jobban szervezze a vállalkozását. Nézze meg hogyan!

A legtöbb fizetős felhasználónk 3 előnyt szokott kiemelni:

  1. Kevesebb stressz, mert nem a fejükben vannak a feladatok, információk. Nem kell hazavinni a feladatokat.
  2. Hatékonyabb munka és kommunikáció a munkatársakkal vagy külsős partnerekkel.
  3. Jobban átlátják a kollégák, beosztottak munkáját és hogy hol tartanak. Ezáltal kevesebb a csúszás és egyértelműbb, hogy kinek mit kell csinálni.

Ehhez azonban az kellett számukra, hogy rendszeresen használják a rendszert, azaz a benne levő adatok (infó, feladat) aktuális, friss, rendezett. Így megbíznak benne. Ők általában minden munkanapot a Reggeli Tervezéssel kezdenek.

Miért is érdemes kipróbálnia?

  • A JustDoo támogatja a Reggeli Tervezést, ami egy időgazdálkodási módszertan. Már önmagában nagy segítségére lesz a feladatai hatékonyabb megoldásában a jobban szervezett és így stresszmentesebb munkában.
  • A JustDoo a mai modern időgazdálkodási elvek és módszerek (GTD) alapján készült. Használata segíteni fogja mindennapjait a gyorsabb és pontosabb feladatmegoldásban.
  • Támogatja a csoportmunkát, segít a feladatok kiosztásában (delegálás).
  • Segít a fókuszált munkavégzésben és szükség esetén annak mérésében (time-tracking).

Próbálja ki díjmentesen, regisztráljon 1 perc alatt!

  1. Regisztráljon e-mail címe megadásával.
  2. A megadott e-mail címére egy visszaigazoló levelet küldünk, amelyben egy aktiváló linket talál. Kattintson rá!
  3. Kezdje el használni a JustDoo-t és ha kell, kérjen tőlünk segítséget bármikor!

Bemutató videók

Nézze meg a programot működés közben a bemutató videóink segítségével!
Ugyanitt kérheti a személyes tanácsadásunkat is, akár díjmentesen. Segítünk bevezetni cégében a JustDoo-t és már holnap hatékonyabban dolgozhatnak.

Néhány hasznos tanács a kezdetekhez:

  • Első lépésként érdemes kiírni magunkból és felvinni a programba az összes eszünkbe jutó feladatot valamint a nagyobb munkákat (projektek). Ez már önmagában csökkenti a stresszt.
  • Második lépésben ütemezzük a feladatokat, azaz rakjuk be a megfelelő listába (Mai, Következő időszak, Később valamikor).
  • Ha a Mai lista elkészült, akkor állítsuk sorrendbe és azonnal álljunk neki az első feladatnak.
  • Ha cégben dolgozunk, akkor érdemes meghívni a kollégáinkat is, mert a JustDoo-val sokkal könnyebbé válik hatékonyan együttműködni egy munkán.

Online feladat és projektmenedzsment szoftver egyedül és csoportmunkában

A JustDoo-val egy helyen kezelheti a feladatait, követheti a kommunikációt ügyfeleivel és munkatársaival. Ez kell nekem!

 
Minden feladat és projekt egy helyen

Gyűjtse össze a feladatait és a hozzá kapcsolódó információkat a JustDoo-ban, ahol mindig meg is találja azokat!

 
Jobb eredmény egyedül, vagy csoportmunkában

A JustDoo-val egy helyen kezelheti a feladatait, projektjeit és a munkatársaival folytatott párbeszédet.

 
Nyerjen napi 1 órát 5 perc szervezéssel

A JustDoo reggeli tervezés eszközével napi 5 perces szervezéssel mindig tudni fogja, hogy mikor és mit kell tennie. Bővebben a JustDoo időgazdálkodási módszertanáról.

JustDoo feladatkezelő és projektkezelő program és online szoftver
JustDoo feladatkezelő és projektkezelő program és online szoftver

Időgazdálkodás – Reggeli Tervezés

Időgazdálkodással foglalkozó szakambereink segítségével 
alakítottuk ki a JustDoo-t. Mi ebben vagyunk mások. Bővebben a Reggeli Tervezésről.

 
Gyűjtse feladatait a feladatkezelőben

Hol vannak azok a feladatok, információk melyekkel nap mint nap foglalkozik? Levelezőjében? Fejben tartja? Papíron, cetliken?

 
Tegyen rendet a feladatai között!

Minden reggel, tervezze meg a napját. Ütemezze a feladatait és helyezze el a szükséges információkat, így amikor szüksége van rá azonnal megtalálja. Mire vár még?

 
Tegye amit kell, amikor kell

Ha napi rendszerességgel rögzíti és szervezi a beérkező feladatokat, akkor nem lesz bizonytalan abban, hogy mit kell ma tennie. Mégis mit kellene tennie ahhoz, hogy már holnaptól hatékonyabban dolgozzon? Bővebben az árakról.

 

 

A JustDoo alkalmazás tervezésénél figyelembe vettük a legújabb időgazdálkodási, hatékonysági és vállalkozás szervezési elveket.

Ezt egészítette ki a közel 10 éves időgazdálkodás tanácsadási tapasztalat. Persze ha ezt mind összerakjuk, akkor egy nagyon bonyolult és kevésbé használható eszköz jön ki belőle. Őszintén bevalljuk, hogy az első próbálkozásunk így is sikerült, ezért ezzel nem is jelentünk meg a piacon. A tapasztalatok és letisztult elvek alapján készítettünk egy olyan alkalmazást, ami könnyű kezelést tesz lehetővé amellett, hogy támogatja az időgazdálkodást és a minél hatékonyabb feladatvégzést.

Az időgazdálkodás sok apró és néhány nagyon fontos, szinte kritikus elemből áll, melyeket úgy építettünk be az alkalmazásba, hogy ezeket az előnyöket azok is élvezhessék, akik nem ismerik ezeket az elveket. Van azonban néhány olyan alapelv, amit érdemes megismerni annak érdekében, hogy valóban sok időt tudjunk megtakarítani. Ezek közül most a 3 legfontosabbat emeljük ki, melyek a tervezés, fókuszált munkavégzés és a delegálás. Ha csak ezt a három módszert beépítjük az életünkbe, akkor 30-50%-al is hatékonyabbak lehetünk.

 

Kipróbálom a JustDoo-t JustDoo súgó Videós bemutatók


Néhány hasznos lehetőség a JustDoo projektkezelőben

  • Alprojektek kezelése hierarchikusan (Korlátlat/több szintű projektek kezelése)
  • Közös munka esetén a hozzáférés megfelelő szabályozása
  • Időgazdálkodási alapokra épül
  • Saját naptár + Google calendar integráció
  • Időhöz kötött feladatok megfelelő kezelése
  • Időhöz nem kapcsolható feladatok listás kezelése (ezek kezelése naptárban frusztrációt okozna)
  • Időzített feladatok automatikusan (amikor eljön az idejük) bekerülnek a kiemelt listákba
  • Információk strukturált (fastruktúra, mint a számítógépen a mappák) kezelése.
  • Csatolt információk, fájlok feltöltése vagy csatolása más felhős szolgáltatásból (dropbox, Google Drive, …).

Tervezés – Reggeli Tervezés

A Reggeli Tervezés módszertanról készítettünk egy e-book-ot, mely innen le is tölthető: Reggeli Tervezés időgazdálkodási módszertan Röviden itt is leírjuk a lényegét, hogy mihamarabb élvezhesse az előnyeit. A munkát soha ne az e-mailek olvasásával kezdje, ehelyett inkább a napjának megtervezésével!

A Reggeli Tervezés naponta mindössze 5 percet vesz igénybe, de csak akkor, ha ezeket a  feltételeket betartja:

  1. Gyűjtse össze az összes feladatot és írja be a feladatlistájába.
  2. Minden munkanap végezze el a tervezést.
  3. Az első feltételt csak egyszer kell megtennie, ami valószínűleg egy-két órába is beletelik, de már ez nagy hatással lesz arra, hogy kicsit máshogy tekintsen az életére. Ha megfigyeli, hogy mennyi teendője, kötelessége van, akkor valószínű, hogy elgondolkozik azon, hogy ezt mind meg tudja-e, meg akarja-e csinálni. A második feltétel talán még fontosabb. Csak akkor fog kialakulni ez a szokás és beépülni az életébe, ha minden munkanap elvégzi. Csak akkor lehet nyugodt afelől, hogy végérvényesen kialakul ez a szokás, ha kihagyás nélkül sikerül legalább 2 héten keresztül végrehajtania. Ha kimarad egy nap, akkor kezdje újra a 2 hetet. Ha kialakult a szokás, akkor a későbbiekben már nem kell amiatt aggódnia, hogy ha kimarad egy nap, akkor elveszíti a hatékonyságát. Természetesen az a legjobb, ha ezt a szokást ugyanannyira betartja, mint a reggeli fogmosást, de ha néha egy nap kimarad, akkor annak csak annyi hatása lesz, hogy a következő alkalommal ennyivel több ideig fog tartani a tervezés.

 

A kérdés már csak az, hogy megér-e Önnek 2 hét gyakorlás (naponta mindössze 5 perc), annak érdekében, hogy innentől kezdve rendszerezettebb legyen és nyerjen napi egy órát? Ha a válasz igen, akkor építse be a Reggeli Tervezés szokást a munkakezdésébe.

Mit kell tennie a Reggeli Tervezés alkalmával?

Nézzük azt az állapotot, amikor már rendszeresen használja a Reggeli Tervezést. A listái fel vannak töltve, a feladatok is rendszerezve és ütemezve vannak, kivéve néhány tegnap napközben érkezett feladatot, melyeket az INBOX-ba rögzített. Ha van még olyan feladat, amit nem írt le, akkor azokat írja be az INBOX listájába, vagy továbbítsa a feladatokat tartalmazó e-maileket a JustDoo-ba (felhasználónév@justdoo.hu). Nézzen rá az INBOX listájára és egyesével kezelje az ott talált feladatokat. Az áttekintéskor alapvetően 2 dolgot kell minden feladattal tennie:

  1. Tegye be a feladatot a megfelelő projekt mappába
  2. Döntsön arról, hogy mikor fogja megoldani ezt a feladatot
    Ha nincs sok projektje vagy feladata, akkor az első lépést akár ki is hagyhatja. Persze ezt nehezen tudjuk elképzelni, de kezdetben élhet ezzel a lehetőséggel, hiszen később bármikor kialakíthatja a projekt (mappa) struktúráját és akár utólag is rendszerezheti a feladatait, és a csatolt információkat. Amit viszont semmiképp sem hagyhat ki, az az ütemezés.

 

Mit kell tennie a feladatokkal?:

  • Azonnal megoldja (ha kevesebb mint 5 perc alatt meg tudja tenni)
  • Átmozgatja a [Mai feladatok] közé (ha ma fogja elvégezni)
  • Átmozgatja a [Következő 10 nap] listába (ha 1-2 héten belül)
  • Átmozgatja a [Valamikor, talán] listába (ha nem mostanában fogja megcsinálni)
  • Elhelyezi az [Határidős] feladatok közé (ha konkrét időponttal rendelkezik)
  • Delegálja (ha nem Ön fogja megoldani)
  • Törli (ha mégsem kell megcsinálnia)

 

Ez sok lehetőségnek tűnik, de egyszerűen az egérrel át tudja tenni a bal oldali listákba egy mozdulattal a feladatot, így gyorsan el tudja végezni az ütemezést. Ha kiürítette az INBOX-ot, és van még hely a [Mai feladatok] listában, akkor egy-két feladatot áthúzhat a [Következő 10 nap] listából. Ne terhelje túl a mai listáját, gondoljon arra, hogy napközben még közbejöhetnek váratlan dolgok. Már csak egy dolog van hátra, a Mai feladatok listában határozza meg a sorrendet (a legnehezebb vagy a legfontosabb feladattal kezdjen!).

Fókuszált munkavégzés – JustDoo

Ha megtervezte napját, akkor nincs más hátra, mint hogy nekiálljon és végrehajtsa a betervezett feladatokat. Nagyon fontos, hogy egy olyan feladattal kezdjen, ami a céljait előreviszi, ami egy fontos feladat. Vagy ha épp nem tervezett mára ilyet, akkor azzal kezdjen, amelyiket a legkevésbé szereti. Valami jó nagy visszataszító feladattal kezdjen, ahogy az amerikaiak mondják, „Edd meg a békát!”. És ne csak kezdje, hanem fejezze is be! Az emaileket csak akkor nézze meg, ha végzett a nap feladatával! A fókuszált munkavégzés lényege igen egyszerű: csak az adott feladattal foglalkozzon, kapcsoljon ki minden mást és csinálja meg. Ha túl nagy a feladat, akkor iktasson be előre megtervezett szüneteket. Persze tudjuk, hogy ezt könnyű leírni, de nagyon nehéz megvalósítani.

 

Néhány tipp és tanács ezzel kapcsolatban:

 

  • Készüljön elő! Az asztalon és a számítógépen is csak az adott feladattal kapcsolatos információk, segédletek legyenek. Minden mást tüntessen el!
  • Fogadja meg, hogy a következő 30-60 percben csak ezzel a feladattal foglalkozik! Ha kell indítson egy stoppert.
  • Kapcsoljon ki minden külső zavaró tényezőt! Telefon, email figyelmeztető, skype, facebook, … Jelezze a munkatársainak is, hogy most ne zavarják. Tudjuk, hogy ezt nehéz megtenni, de törekedjen erre. Alakítson ki időkereteket pl. minden óra 00-45-ig, amikor nem kommunikál.
  • Fokozatosan szokjon rá az egyre hosszabban tartó fókuszált feladatvégzésre. Ha Ön nem rutinos ebben, akkor kezdje 15 perccel és naponta növelje 5 perccel ezt az időintervallumot. Sokan mondják, hogy egyszerre több dolgot is jól tudnak csinálni. Lehet, hogy így van, azonban minden erre vonatkozó kutatás és teszt ugyanazt az eredményt hozta ki, azaz azok, akik csak egy dologgal foglalkoztak egyszerre és sorban végezték a feladatokat, minden esetben hatékonyabban voltak és a munka minősége is lényegesen jobb lett.

Delegálás – feladat kiadás

Ha vezető beosztásban dolgozik, vagy vállalkozó, akkor nincs jobb módszer arra, hogy hatékonyabban dolgozzon, azaz több eredményt érjen el adott idő alatt, mint akkor, ha a feladatai egy részét kiadja valakinek. Sokan félnek attól, hogy ha nem ők csinálnak meg egy munkát, akkor az nem olyan lesz mint azt elvárják, és így utána még egyszer annyit kell vele foglalkozni, stb. Pedig ez általában nem így van. Egyszerűen nem tudnak jól feladatot kiadni. Tanuljon meg jól delegálni! Nincs más esélye! Ha ki akar törni a mókuskerékből, akkor muszáj a feladatai egy részét kiadnia. Tudjuk, hogy arra gondol, hogy inkább megcsinálja, mert akkor az biztosan jó lesz. Ha ezt teszi, soha nem fogja elérni azokat az életcélokat, melyeket kitűzött. Meg kell bíznia a munkatársaiban, partnereiben. Alapvetően nem azért végzik el rosszabbul a feladatokat az alkalmazottak, mert rosszabb képességűek vagy nem figyelnek oda vagy … és sorolhatnánk tovább. Sajnos nem ez a fő ok. Alapvetően azért nem működik a delegálás, mert rosszul csinálja! A jó hír, hogy odafigyeléssel ezt Ön is meg tudja tanulni. A jó delegálás néhány egyszerű lépésből áll:

  • Pontosan határozza meg a feladatot, és lehetőleg írásban adja ki!
  • Határozza meg a határidő(ke)t és az elérendő eredményeket!
  • Ha szükséges, bontsa kisebb feladatokra!
  • Adjon lehetőséget a visszajelzésekre, alakítsa ki a megfelelő kommunikációt!

És végül bízzon meg abban, aki elvégzi a munkát!

Gondolja végig a feladatait, gondolja át mit lehetne delegálni. Fogadni mernénk, ha eltöltenénk Önnel a „munkahelyén” egy napot, számos feladatot találnánk, melyet más is el tudna végezni. Mindenképpen delegálja azokat a feladatokat, melyeket rendszeresen vagy sokszor végez. A hosszabb ideig tartó feladatokat pedig mindig vizsgálja meg abból a szempontból, hogy legalább egy részét ki tudnád-e adni valakinek! Ha mindent Ön akar elvégezni, akkor az igazán fontos feladatokra nem marad ideje.

 

A JustDoo természetesen támogatja a fenti módszereket, így napi használatával rendkívüli mértékben meg tudja növelni a hatékonyságát és ezáltal több pénze lesz vagy több ideje marad a családjára, a fontosabb dolgokra. Próbálja ki a JustDoo-t és néhány nap után érezni fogja a hatását. Sőt nem csak egy eszközt kap, hanem elküldünk Önnek egy 10 részes időgazdálkodás tanfolyamot is, ami további ötleteket, módszereket ad arra, hogyan növelje a hatékonyságát, hogy végre több szabad ideje legyen, hogy végre elérje az igazi céljait, hogy azzal foglalkozhasson, amivel tényleg szeretne.

Új vállalkozás indítása sok feladattal és stresszel járhat

Vállalkozást indítani összetett folyamat, ráadásul a kezdeti döntések kihatással lesznek születő vállalkozása működésére és az Ön életére is. Ezért érdemes egyből jól csinálni!
A vállalkozás indítása nem egyszerű, mert a tényleges munka előtt sok mindent elő kell készíteni és emellett sok adminisztrációs feladat is felmerül. Emiatt elég stresszes lehet egy új cég vagy vállalkozás indítása, főleg ha minden teendőt, feladatot a fejében akar tárolni. A vállalkozás indítása során rengeteg várt és nem várt kihívás, feladat, probléma fog felmerülni, és olyan sok információval kell majd megbirkóznia, amit megfelelő eszközök nélkül nem lehet kezelni. Ugye Ön sem akar nyakig merülni a fárasztó adminisztráció tengerében, és úgy érezni, hogy épp azokkal a dolgokkal nem tud foglalkozni, melyekért a vállalkozását létrehozta?

A feladatok számát persze a mi sem tudjuk csökkenteni, azonban jobb szervezéssel, a feladatok és információk egy rendszerben való tárolásával sokkal kevesebb stresszel és hatékonyabban tudja elindítani új vállalkozását vagy cégét.

Hogyan lehet könnyebben és sikeresebben indítani egy új vállalkozást

Mivel több területen is egyszerre kell helytállnia, ezért érdemes ezekre a területekre, témákra egy-egy külön projektet létrehozni, amiben az adott témához kapcsolódó feladatokat kezeli és a hozzá kapcsolódó információkat tárolja. Így könnyebben igazodhat majd el a feladatok és információk rengetegében.
Tehát érdemes és kell is tervezni (projekteket indítani) és egy listát összeállítani a teendőinkről, melyek felmerülnek egy új cég vagy egyéni vállalkozás indításakor. Ezt lehet papíron is vagy egy excel táblában kezdeni, de hamar belátjuk, hogy ez ma már kevés és nem segít annyira, mint egy erre a célra kifejlesztett alkalmazás. Ha egyből jól szeretne indulni és az igazi munkájára koncentrálni…

 

Kezdje egyből profin!

Szóval ha azt akarja, hogy egyből sikeres legyen az indulás és kevés stresszel járjon, akkor használjon egy erre a célra fejlesztett eszközt! Használja a JustDoo Vállalkozás Szervezőt!

Mik a legfontosabb előnyök, amikhez a JustDoo használatával juthat?

  • Nem a fejében kell tárolni az információkat, teendőket – kevesebb stressz
  • Ütemezheti, időzítheti a feladatokat – nincs elfelejtett feladat
  • Előre megtervezheti a projektjeit – jó stratégiák a sikerhez
  • Bárhonnan, bármikor elérheti a feladatait, információkat – webes felület, mobil alkalmazás
  • A szükséges információkat dokumentumokat csatolhatjuk – könnyen hozzáférhető később is
  • Segít a csapatmunka megszervezésében, lebonyolításában
  • Feladatokat adhat ki, információkat rendszerezni tudja és megoszthatja munkatársaival
  • Távolról ellenőrizheti a feladatok előrehaladását és elkészültét.
 

Nem zsákbamacska. Győződjön meg saját szemével a JustDoo képességeiről!

 

Kipróbálom a JustDoo-t JustDoo súgó Videós bemutatók


A JustDoo kipróbálása teljesen díjmentes és semmiféle kötelezettséggel nem jár. A végleges használatának díját is úgy alakítottuk ki, hogy az egy kezdő vállalkozás számára is vállalható és az ára egy-két nap használat után megtérül. Az árakat a „Díjcsomagok” menüpont alatt érheti el.

 

További eszközök a vállalkozása profi működtetéséhez

Az adminisztrációs terhek csökkentéséhez a törvényi kötelezettségek teljesítéséhez és hogy komolyabban vegyék, szüksége lesz még egy NAV által elfogadott jó megjelenést biztosító számlázó programra és egy útnyilvántartó programra is.

Ezeket a programokat partnerünktől most egyedi 30%-os kedvezménnyel szerezheti be!

Infocentrum számlázó

A kedvezményhez a következő kuponkódot adja meg: justdoo

Nehézkes a kommunikáció az ügyfelekkel? Elvesznek a küldött dokumentumok?

Racionalizálja munkáját, növelje saját és munkatársai hatékonyságát, vívja ki az ügyfelek elismerését jól szervezett munkafolyamatokkal!

 

Az e-mailben történő kommunikáció nem praktikus, és egy idő után követhetetlenné válik. A sok kérdés, válasz, dokumentum a levelezőben csak elveszik, később nehéz őket előkeresni, pedig sokszor hamar lenne rájuk szükség. A JustDoo és a Reggeli Tervezés módszertana segíteni fog az ügyféligények gyorsabb és hatékonyabb kielégítésében, a rendezett és stresszmentes munkavégzésben.

 

Hogyan?

  • A JustDoo segítségével a kérések és dokumentumok egyetlen, könnyedén elérhető és kezelhető felületre kerülhetnek.
  • A JustDoo alkalmas arra, hogy a cégvezető egyszerűen bevonjon a kommunikációba egy másik munkatársat is, aki a rendszeres, adminisztrációs munkát helyette elvégzi.
  • A dokumentumok és információk mindkét fél számára könnyen elérhetőek, visszakereshetőek lesznek. Így sok felesleges munka és idegeskedés spórolható meg.

 

BELÉPEK A JUSTDOO-BA

 

A JustDoo az alábbiakat képes hatékonyan támogatni:

  • Ügyfélkapcsolat színvonalának emelése,
  • Ügyfelek anyagainak fogadása,
  • Ügyfelek számára az anyagok eljuttatása,
  • Kérdések megvitatása,
  • Anyagok rendszerezése a saját vállalkozás és az ügyfél számára is,
  • Határidők kezelése,
  • Megbeszélések dokumentálása,
  • Egységes felület kialakítása az ügyfelek és maga a könyvelő számára,
  • Különböző elektronikus anyagok rendszerezése,
  • A CRM rendszerekhez hasonló munkamegosztás-támogatás (adott ügyféllel többen is foglalkozhatnak, látva az ügyfél teljes előéletét),
  • Feladat kiadás (delegálás) munkatársaknak,
  • Hatékonyabb, ellenőrizhetőbb munkavégzés,
  • Az egyes feladatokra, partnerekre fordított idő mérése, annak dokumentálása
  • Irodán belüli kommunikáció.

 

Szüksége lenne segítségre?

Mi segítünk! Professzionális háttértámogatást biztosítunk, szakértői tanácsadással egybekötve, hogy zökkenőmentesen vezesse be a programot mindennapjaiba!

Mégis mennyibe kerülne ez nekem?

Semennyibe! A JustDoo kipróbálása semmilyen kötelezettséget nem jelent, sem vásárlásra, sem másra! Próbálja ki INGYEN!

 

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072