Céges funkciók elérése

A Justdoo-ban kezelhetjük az összes feladatunkat, melyek lehetnek céges vagy akár magánjellegű feladatok is. Most a távmunkával kapcsolatban elsősorban azokra a feladatokra koncentrálunk, melyek a cégben merülnek fel. Ezért az itt látható funkciók is csak a JustDoo céges csomagjában érhetők el.
Amennyiben még nincs céges csomagjuk, csak tesztelik a JustDoo használatát, de szeretnék ezeket a funkciókat is kipróbálni, akkor lehetőség van arra, hogy 10 napig korlátozás mentesen megtegyék azt, azaz elérhetik az összes cégek számára nyújtott funkciót is. Ehhez a lehetőséghez mindössze igényelni kell egy céges próba felhasználást, a következő e-mail címre írt levélben: info@justdoo.hu. A levélben annyit írjanak meg, hogy hány felhasználóra igénylik ezt a korlátozásmentes kipróbálási lehetőséget.

Céges feladataim listája

A feladatlisták alatt megjelent egy új elem a „Céges feladatok”.

Céges feladatok lekérdezése munkatársanként

Erre a listára kattintva megnézhetjük az összes olyan feladatot, melyet nekünk kell megcsinálni a vállalkozáson belül. Ezek lehetnek saját magunk által felvett feladatok, illetve olyanok is, melyeket nekünk adtak ki.
Ez a lista összeszedi az összes céges projektből a még nyitott (nem elkészült, aktív) feladatunkat. Ez nagy segítség abban, hogy megtervezzük a napunkat és látjuk, hogy a következő időszakban milyen feladatokkal kell foglalkoznunk.

Beosztottaink feladatai

Amennyiben a JustDoo-ban menedzser jogosultsággal rendelkezünk, akkor lekérdezhetjük a munkatársaink nyitott feladatait is.

Céges feladatok lekérdezése munkatársanként

Ez esetben az előző pontban írt listára kattintva nem egyből a mi céges feladataink fognak listázódni, hanem először egy munkatárs választót kapunk, ahol vagy magunkat választjuk ki vagy az egyik beosztottunkat. Amennyiben egy munkatársunkat választjuk ki, akkor megnézhetjük az ő céges nyitott feladatait. A listában látjuk, hogy hol tart a munkatársunk a feladatával, illetve minden további részletet is elérhetünk, amit az adott projektbe belépve is láthatunk.
Arra is van lehetőségünk, hogy megtudjuk, egy adott munkatársunk egy adott időszakban mivel és mennyit foglalkozott. Ehhez a projekt statisztikát kell használnunk.

Munkák részletes lekérdezése

Menedzser jogosultsággal elérhetjük a projekt statisztika funkciót. Ebben a funkcióba különféle vezetői riportokat állíthatunk össze, de akár lekérdezhetjük azt is, hogy egy munkatársunk mivel foglalkozott és mennyi időt töltött el egy adott időintervallumban.

Céges feladatok lekérdezése munkatársanként

Ahhoz, hogy egy munkatársunk összes céges feladatát lekérdezzük egy adott időintervallumban (pl. mit csinált az elmúlt 10 napban), először is ki kell választani a munkatársat, majd bekapcsolni az [összes projekt] opciót.
A lekérdezés projektenként csoportosítva fogja megmutatni, hogy mely feladatokkal foglalkozott, mennyi időt töltött az adott feladatokkal, hány százalékon áll a feladatok készültsége. A lekérdezés alján összesítve is láthatjuk, hogy hány feladattal és mennyi időt foglalkozott. Részletesebb feldolgozás érdekében exportálhatjuk az eredményt egy CSV fájlba, amit beolvashatunk egy táblázatkezelőbe (pl. Excel).

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072