Justdoo CRM üzenetek kezelése

A JustDoo ügyfélkezelő moduljának a segítségével e-mail üzeneteket küldhetünk az ügyfeleink számára. Ezek az üzenetek egy ügyhöz kapcsolódnak, így az ügyhöz tartozó üzeneteket később is könnyen áttekinthetjük, nem kell a levelezőben keresgélni.

Az ügyfelek számára is kialakítottunk egy egyszerű webes felületet, ahol megtekinthetik a számukra küldött üzeneteket, itt tudnak rá egyből válaszolni is vagy új üzenetet írni, ami bekerül a JustDoo CRM modulba. Így mindkét fél egy helyen láthatja az üzeneteket. Az üzenetek mellett mind az ügyfél, mind a JustDoo felhasználó számára is adott annak a lehetősége, hogy fájlokat töltsön fel az üzenetek mellé.

Az ügyfelek az üzeneteket később is visszanézhetik a justdoo.hu/uzenetek felületen. Úgy alakítottuk ki ezt a felületet, hogy az üzenetek mobiltelefon segítségével is könnyen kezelhetőek legyenek.

A CRM modul segítségével kialakíthatunk egy ügyféllistát, tárolhatjuk a partnereink, vevőink, érdeklődőink adatait, kezelhetjük az ügyeiket és kommunikálhatunk velük. Az ügyfeleket csoportosíthatjuk és könnyen vissza is kereshetjük a korábbi ügyleteket.

A következő videóban bemutatjuk az üzenetek kezelését, annak fogadását mobiltelefonon is.

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072