Marketingterv megvalósítása a JustDoo-val

A JustDoo fő funkciója a feladatok hatékony kezelése, azonban a JustDoo eleve ennél többre lett tervezve. A neve is ezért lett JustDoo vállalkozás szervező. Támogatja a csapatmunkát, a különböző projektek párhuzamos kezelését, a feladatok kiosztását és még sok más feladatot is, ami egy vállalkozás életében előfordul.
Ilyen az is, hogy a cégben keletkezett tudást tároljuk vagy éppen megosszuk a megfelelő munkatársakkal. De még továbbmehetünk, hiszen alkalmas külső tudás, módszerek beépítésére is, pl. egy marketingterv kezelésére is.

Új fejlesztések a JustDoo vállalkozás szervezőben

A JustDoo fejlesztése folyamatos, melyeket nagy mértékben segítik a felhasználói visszajelzések, igények. Ezeket ezúton is köszönjük ezt felhasználóinknak!

A legújabb fejlesztések elsősorban a csapatmunkát és annak követését, ellenőrzését támogatják, és van egy-két kényelmi változás is. Talán a legérdekesebb, hogy lehetőség van egy projektben a feladatokat magunkhoz rendelni vagy ha adminisztrátor jogunk van a ebben a projektben, akkor átadni másik projekt tag számára.

4 alap plusz végtelen nézet lehetőség a JustDooban

A napi munka során fontos, hogy gyorsan átlássuk a feladatainkat és a hozzá tartozó egyéb adatokat is, lehetőleg egy helyen. A JustDoo feladat és projektkezelő minden a feladathoz kapcsolódó információt egy felületen mutat meg, melyet most már szinte tetszőlegesen alakíthatunk ki, a személyes igényeinknek megfelelően.
A bejegyzésben levő videó 1 perc alatt bemutatja a lehetőségeket.

Feladat szerkesztés helyben, automatikus mentéssel

Régóta várt lehetőséggel bővítettük a JustDoo-t. A feladatok szerkesztése, módosítása közvetlenül a felületen a jobboldali részletekbe kattintva. Nem kell adatlapot nyitni, hanem azonnal írhatjuk a feladat részleteit, gyakorlatilag úgy, mintha papíron tennénk meg ugyanezt. A mentés is automatikus, nem kell külön menteni, amint elhagyjuk a mezőt, a tartalom automatikusan mentődik.
A funkció használatáról készítettünk egy rövid videót, mely megtekinthető a blogbejegyzésben.

Legyen újra átlátható a munka. Projekt archiválás.

Aki komolyan veszi a munkája szervezését, egy idő után szembesül azzal, hogy egyre nehezebb átlátni, kezelni a sok projektet. Ezen segít, ha egy olyan eszközt használ, ahol strukturáltan (fastruktúrában, mint ahogy a JustDoo-ban is) tudja elhelyezni a projektjeit. Azonban még így is eljön egy időpont, amikor szükség lehet az egyszerűsítésre, nagytakarításra.
A projektjeinknek csak egy kis része aktív, a többivel napi szinten nem foglalkozunk, mert már megoldottuk, vagy elhalasztottuk, vagy már nem is érdekes valamiért. Ahhoz, hogy az aktív projektek jobban átláthatóak legyenek érdemes a többi projektet archiválni vagy akár törölni.

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072