Kezdő és újrakezdő vállalkozásoknak

Új vállalkozás indítása sok feladattal és stresszel járhat

Vállalkozást indítani összetett folyamat, ráadásul a kezdeti döntések kihatással lesznek születő vállalkozása működésére és az Ön életére is. Ezért érdemes egyből jól csinálni!
A vállalkozás indítása nem egyszerű, mert a tényleges munka előtt sok mindent elő kell készíteni és emellett sok adminisztrációs feladat is felmerül. Emiatt elég stresszes lehet egy új cég vagy vállalkozás indítása, főleg ha minden teendőt, feladatot a fejében akar tárolni. A vállalkozás indítása során rengeteg várt és nem várt kihívás, feladat, probléma fog felmerülni, és olyan sok információval kell majd megbirkóznia, amit megfelelő eszközök nélkül nem lehet kezelni. Ugye Ön sem akar nyakig merülni a fárasztó adminisztráció tengerében, és úgy érezni, hogy épp azokkal a dolgokkal nem tud foglalkozni, melyekért a vállalkozását létrehozta?

A feladatok számát persze a mi sem tudjuk csökkenteni, azonban jobb szervezéssel, a feladatok és információk egy rendszerben való tárolásával sokkal kevesebb stresszel és hatékonyabban tudja elindítani új vállalkozását vagy cégét.

Hogyan lehet könnyebben és sikeresebben indítani egy új vállalkozást

Mivel több területen is egyszerre kell helytállnia, ezért érdemes ezekre a területekre, témákra egy-egy külön projektet létrehozni, amiben az adott témához kapcsolódó feladatokat kezeli és a hozzá kapcsolódó információkat tárolja. Így könnyebben igazodhat majd el a feladatok és információk rengetegében.
Tehát érdemes és kell is tervezni (projekteket indítani) és egy listát összeállítani a teendőinkről, melyek felmerülnek egy új cég vagy egyéni vállalkozás indításakor. Ezt lehet papíron is vagy egy excel táblában kezdeni, de hamar belátjuk, hogy ez ma már kevés és nem segít annyira, mint egy erre a célra kifejlesztett alkalmazás. Ha egyből jól szeretne indulni és az igazi munkájára koncentrálni…

 

Kezdje egyből profin!

Szóval ha azt akarja, hogy egyből sikeres legyen az indulás és kevés stresszel járjon, akkor használjon egy erre a célra fejlesztett eszközt! Használja a JustDoo Vállalkozás Szervezőt!

Mik a legfontosabb előnyök, amikhez a JustDoo használatával juthat?

  • Nem a fejében kell tárolni az információkat, teendőket – kevesebb stressz
  • Ütemezheti, időzítheti a feladatokat – nincs elfelejtett feladat
  • Előre megtervezheti a projektjeit – jó stratégiák a sikerhez
  • Bárhonnan, bármikor elérheti a feladatait, információkat – webes felület, mobil alkalmazás
  • A szükséges információkat dokumentumokat csatolhatjuk – könnyen hozzáférhető később is
  • Segít a csapatmunka megszervezésében, lebonyolításában
  • Feladatokat adhat ki, információkat rendszerezni tudja és megoszthatja munkatársaival
  • Távolról ellenőrizheti a feladatok előrehaladását és elkészültét.
 

Nem zsákbamacska. Győződjön meg saját szemével a JustDoo képességeiről!

 

Kipróbálom a JustDoo-t JustDoo súgó Videós bemutatók


A JustDoo kipróbálása teljesen díjmentes és semmiféle kötelezettséggel nem jár. A végleges használatának díját is úgy alakítottuk ki, hogy az egy kezdő vállalkozás számára is vállalható és az ára egy-két nap használat után megtérül. Az árakat a „Díjcsomagok” menüpont alatt érheti el.

 

További eszközök a vállalkozása profi működtetéséhez

Az adminisztrációs terhek csökkentéséhez a törvényi kötelezettségek teljesítéséhez és hogy komolyabban vegyék, szüksége lesz még egy NAV által elfogadott jó megjelenést biztosító számlázó programra és egy útnyilvántartó programra is.

Ezeket a programokat partnerünktől most egyedi 30%-os kedvezménnyel szerezheti be!

Infocentrum számlázó

A kedvezményhez a következő kuponkódot adja meg: justdoo

Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072