Feladatok, információk gyűjtése
Ahhoz, hogy stresszmentesen és hatékonyan tudj dolgozni, fontos, hogy minden információ és feladat a rendelkezésedre álljon egy olyan eszközben, ami bárhonnan bármikor elérhető. Ha csak a fejedben tárolod az informcáiókat, akkor folyton azon aggódhatsz, hogy mit felejtesz el. Így nem tudsz szabadon, kreatívan gondolkozni. A fejed nem adattárolásra való, ne gyötörd feleslegesen.
Hogyan csináld:
Állj rá az Inbox listára, majd a fenti mezőbe írd be az első feladatot, ami eszedbe jut és nyomd le az [Enter] billentyűt. Szedd össze az összes információt, feladatot, amit eddig papíron, a mobilodban, excel táblában tároltál. Nézd át a levelezésedet és végre ürítsd ki az e-mail fiókodat, úgy hogy a fontos információkat, feladatokat elküldöd a bTime-os Inboxodba.
Feladat projekthez rendelése
A napi áttekintés első lépése, hogy a feladatokat hozzárendeljük egy-egy projekthez vagy berakjuk egy mappába.
Ezt nem kötelező megtenni, de nagyon ajánlott a komplex folyamatok sikeres kezeléséhez.
Hogyan csináld:
Fogd meg egérrel a feladatot és húzd rá a megfelelő projektre.
Napi áttekintés
Ezen múlik, hogy hosszú távon hatékony leszel vagy sem. Ha minden nap áttekinted és ütemezed a feladataidat, akkor mindig friss és aktuális lesz a rendszered. Ez mindössze 2-3 percet. Napi áttekintéskor két feladatod van. Egyrészt ki kell ürítened az Inbox-ot, azaz ütemezned kell a benne levő feladatokat, másrészt meg kell határoznod, hogy ma mivel fogsz foglalkozni.
Hogyan csináld:
Állj rá a "Napi Áttekintés" listára, így egyben láthatod az Inbox-ot és a következő időszakra tervezett feladataidat.
1. Fogd meg egyenként az Inboxban levő feladatokat és húzd át valamelyik listába (drag&drop).
2. Töltsd fel a Mai feladatok listát, a Következő feladatok listából. Egyszerűen húzd át a feladatokat.
A Mai feladatok sorrendjét is úgy tudod megadni, hogy megfogod a feladatot és egy másik elé vagy mögé húzod.