Hatékonyság-növelés 3 egyszerű lépésben

  Az elfoglalt emberek nagy része – bár tudatában vannak azoknak az alapvető dolgoknak, melyek lényegesen befolyásolják személyes hatékonyságukat, – nem dolgoznak olyan hatékonyan, mint képesek lennének.
Hogy miért nem?
Azért, mert ezeket az alapvető tevékenységeket rendszeresen, naponta kell elvégezni, különben a módszertan egyszerűen nem működik. Sajnos az emberek 90%-a amiatt nem tud igazán hatékonnyá válni hosszú távon, mert nem válnak szokásává ezek az életmentő műveletek. Pedig a megoldás adott: ha az alábbi három egyszerű lépést nap mint nap alkalmazod, lényegesen javul a hatékonyságod!

1. lépés – Gyűjtés

Minden egy helyen

Hol vannak azok a feladatok, információk melyekkel nap mint nap foglalkozol? Leveleződben? Fejedben? Papírokon, cetliken? Telefonodban? Teljes káosz. Gyűjtsd egy helyre feladataidat és a fontos információkat! Ha ezeket a JustDoo-ban tárolod, akkor nyugodt lehetsz, mert bármikor,  bárhol egyszerűen és gyorsan eléred őket! 2. lépés: Rendszerezd feladataidat >>

2. lépés – Rendszerezés

Teremts rendet!

Minden reggel, közvetlenül a gyűjtés után fel kell dolgozni az összegyűjtött feladatokat. Egyesével menj végig az Inbox listában levő feladatokon és: – Rendeld őket projektekhez! Ha nincs még projekt, hozz létre egyet. – Döntsd el, hogy mikor fogod elvégezni ezt a feladatot, ez alapján helyezd el a megfelelő listában. 3. lépés: Végezd el az aktuális feladatokat >>

3. lépés – Dolgozz hatékonyabban!

Tedd amit kell, amikor kell!

Ha napi rendszerességgel rögzíted és szervezed a beérkező feladatokat, akkor nem leszel bizonytalan abban, hogy mit kell ma tenned. Így nincs más hátra, mint szép sorban elvégezni a mai napra tervezett feladatokat. A bejövő feladatok ne zökkentsenek ki, most nincs velük dolgod, egyszerűen helyezd el őket az Inboxban. Ha kész vagy egy feladattal pipáld ki, ez az egyik legjobb érzés napközben. Szerezd be projektkezelődet még ma! >>
Dolgozz otthonról, távmunkában!
Támogatás: +36 30 969 1072