14977 felhasználó - 368079 feladat

Bejelentkezett felület információ bővítés

Kedves Győző!

Minden alkalommal, amikor megnyitom a bTime-ot szemet szúr, hogy nem látom a felhasználó nevemet a beállítások link környékén. Apróságnak tűnhet, de hátha mások is kerülnek olyan helyzetbe mint Én. A felségem is ismerkedik a bTime-mal és többször megesett, hogy az otthon lévő közös gépen figyelmetlenségből az Ő inbox-át kezdtem el feltölteni. :)

Még egy fontos dolgot hiányolok.
A projekt delegálás után válik teljes értékűen használhatóvá vállalkozás szintjén is a "program", addig viszont, csak bizonyos feladatokra használjuk családon belül a bTime-ot. Magánszemélyként előfizettem és nem látom, hogy mikor van a hónap forduló. Tudom, hogy ütemezhetek egy feladatot utalásra, minden hónapba, hisz ez a program lényege, de mégis hasznos infó lenne számomra elrejtve valahol a beállítások között (pl.).

Üdvözlettel
Fekete Zsolt

Kedves Zsolt! Köszi, mindkét

Kedves Zsolt!

Köszi, mindkét visszajelzés nagyon jó és hamarosan, a következő verzióban (1.8) beépítésre kerül.
A projekt megosztás a legfontosabb következő funkció, amit beépítünk, ha esetleg vannak konkrét javaslatok ezzel kapcsolatban azt szívesen vesszük.

Üdv,

Győző

Alul lenne jó egy

Alul lenne jó egy visszaszámlálás, hogy mennyi idő van vissza a lejártáig, a meghosszabbításhoz.

Kedves Győző! A program miatt

Kedves Győző!

A program miatt kelek korábban...A napi áttekintés miatt.
Nekem eddig excelben volt egy határidőnaplóm. Ide gyűjtöttem a címanyagot. Itt írtam be a tárgyalásaimat. Majd a megjegyzésbe a tárgyalás állását, és a következő időpontot.
Az a bajom, hogy itt a tárgyalásaimat nem tudom részletesen kezelni, és listázni.
A tábla így néz ki:

időpont, óra,cégnév, irsz,város,cím,telefon ,ügyintéző,termék,megjegyzés,következő megkeresés.

Később jó lenne ezt listázni, illetve a statisztikáim is ebből készülnek.

Szerinted van értelme összevonni egy programba, vagy maradjon külön? Illetve tervezed-e ebbe az irányba fejleszteni a programot?

Üdvözlettel: Viniczay G. Zsolt

Nem tudom, hogy pontosan

Nem tudom, hogy pontosan hogyan akarod kezelni ezeket az adatokat, de azt hiszem ez már túlmutat a bTime irányvonalán.
Arra van lehetőség, hogy felvegyél egy tárgyalások projektet és az alatt mondjuk emberenként egy információt vagy feladatot, ha van még vele munka, amiben ezeket az adatokat kezeled.

Az is életszerű lehet, hogy egy konkrét feladathoz megjegyzésként vagy a feladat adatlapra írod be a tárgyalás adatait.

Harmadik verzióban, azt is el tudom képzelni, hogy csatolod a bTime-ba azt az excel file-t, amit erre most használsz.

Tudom, hogy egyik sem tökéletes megoldás, de konkrétan ilyen funkciót egyenlőre nem tervezünk, persze később, főleg ha igény lesz rá elgondolkozunk róla.

Köszi az észrevételt! Üdv,

Győző

Kedves Győző! Köszönöm! Nekem

Kedves Győző!

Köszönöm!

Nekem végül is az a lényeg, hogy
1. reggel ki tudjam adni magamnak a napi öt tárgyalásomat, névvel címmel telefonszámmal-ez itt is megy
2. A tárgyalás után be tudjam írni, hogy miben maradtunk az ügyféllel.-szerintem a feladatszerkesztésben megtehetem
3. A következő tárgyalás, vagy telefonhívás időpontját rögzíteni tudjam.-Esemény rögzítés?Határidős feladat?
4. Minden reggel jelezze, hogy kit kell hívnom, illetve kihez kell mennem.
A statisztika készítés, és a havi listázás, ami kérdéses.

Amúgy ez már CRM lenne,nem?

Kösz

Zsolt

Kedves Győző! Még annyit,

Kedves Győző!

Még annyit, hogy simán a gépen futó változat, ami net nélkül is megy, az nincsen?

Ennyi kérdésem volt,egyébként állandóan nyitva a program, és örömmel használom.

Köszönöm!

dr.Viniczay G. Zsolt

Kedves Zsolt! Jól látod a

Kedves Zsolt!

Jól látod a lehetőségeket. Azaz a statisztikán kívül használható ahogy írtad.
Ez a fajta statisztika már elég speciális lenne.

Valószínűleg lesz windows-os verzió is. Első lépésben egy systray (tálcán) alkalmazás, ami a határidős feladatokat és a buborékot figyeli. Innen meghívható lesz a webes felület.

Tervezzük, hogy egy windows-os verziót is készítünk. Ezzel kapcsolatban előtte egy igényfelmérést fogunk végezni.

Üdv,

Győző

Kedves Győző! Úgy látom nehéz

Kedves Győző!

Úgy látom nehéz helyzetben leszel a jövőben. Azért írom ezt, mert minden hozzászóló alakítaná a programot a saját igényére. /Én is../
Nagyon pontos és határozott képnek kell lennie Benned arról, hogy mit akarsz adni. Mi lesz ez a program, és mi az ami sosem lesz?
Lesz-e belőle online Crm?
Lesz e belőle online outlook, amit szinkronizálunk?
Stratégiai tervező lesz? Amiből átkerülnek a részletes dolgok az outlookba?
Napi checklistakészítő, ami feljegyzi és elvégezteti velünk a feladatokat, de nem célja a stratégiai tervezés?
Ezek a gondolataim jöttek, amíg használom a programot.
Mindenképpen jó ötlet az inbox, és a napi feltöltés. Az is jó, hogy projektből lebontva eljutok a mai tennivalókig. Különösen azért, mert ez az útja annak, hogy az álomból cél, a célból terv, a tervből valóság legyen.
Köszönöm!
Szép karácsonyt Neked!
dr. Viniczay G. Zsolt

Teljesen igazad van! Ez a

Teljesen igazad van! Ez a legnehezebb feladat!

Jó lenne sok mindent beletenni, csak akkor használhatatlanná válna a rendszer.
Ezért nagyon óvatosan kezeljük a továbbfejlesztést. Terveink vannak (nagyon sok!), de nem akarunk kapkodni, hanem egy világos irányvonalat akarunk kialakítani.

A feladatkezelő rész gyakorlatilag kerek. Ezt csak finomítani akarjuk.

A további irányokat, szolgáltatásokat külön fülön fogjuk megtenni, hogy akinek ez elég (sokan vannak), azokat ne zavarja a többi szolgáltatás.

- A kommunikáció támogatása fontos irányvonal, de nem hiszem, hogy CRM lesz belőle.
- Stratégia, célok tervezése nekem szívügyem, de úgy szeretném megcsinálni, hogy könnyen használható maradjon a rendszer és aki ezt nem használja, annak is segítsen.
- Checklistákat elég jól támogatja most is a rendszer ("-:"), de finomítani biztos lehet.

Köszönöm a véleményed! Sikeres Új Évet Kívánok Neked és minden bTime felhasználónak!

Győző